Strony

poniedziałek, 30 kwietnia 2012


Rozdział 43 .


Leżałam dalej i myślałam , aż w końcu zasnęłam cała zapłakana .

*następnego dnia*

Obudziłam się w trochę lepszym humorze , jednak nie zobaczyłam przy sobie Nialla , byłam smutna gdyż martwiłam się że tą naszą sprzeczkę potraktował tak poważnie . Nagle przypomniało mi się , że to dzisiaj mają się odbyć castingi do mojej grupy tanecznej . Byłam strasznie się w humorze , ale musiałam się ogarnąć i iść przeprowadzić casting . Wstałam , przebrałam się i bez śniadania wyszłam na halę , gdzie miał być casting . Wyszłam  , ale na dworze było bardzo gorąco , po kilku minutach spaceru byłam już na miejscu , weszłam do środka i zajęłam swoje miejsce przy stoliku . Czekałam na chętnych , nagle na sale zaczęli wchodzić po kolei ludzi , na casting zgłosiło się około 300 osób . Casting rozpoczął się , a ja zaczęłam wybierać grupę . Wybieranie 10 osób  , z pośród 300 było bardzo trudne , ale w końcu po całym dniu siedzenia tak i gapienie się w to jak ludzie tańczą , wybrałam 10 osób,  które mi się najbardziej spodobały . Umówiłam się z tymi osobami jutro w hotelu , gdyż zarezerwowałam dla nas salę do treningów . Po całym dniu męczarni , wróciłam do hotelu . Byłam strasznie zmęczona , dlatego od razu nie pacząc czy ktoś jest w środku , poszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic.  Gdy wyszłam nie było nikogo , zastanawiałam się gdzie jest Niall , bo nie ma go od wczoraj . Nie przychodziło mi nic do głowy , gdzie poszedł nic,  kompletna pustka . Zmartwiło mnie to trochę . Ale postanowiłam położyć się spać , zasnęłam jak dziecko , bez Nialla . było strasznie pusto , nie zasypiałam w jego objęciach , czułam się samotna .

*następnego poranka*

Obudziłam się , i zobaczyłam koło siebie blondasa , który siedział na łóżku zmartwiony . Nie zwracałam na niego uwagi , gdyż byłam strasznie wkurzona na niego , za jego zachowanie .
NIALL – hej .
MISIA – cześć . sory , ale idę .
NIALL – ale poczekaj .
MISIA – mam trening sorki .
Nie zwracałam na niego uwagi , tylko poszłam do Łazienki , wzięłam prysznic,  założyłam luźny dres i wyszłam z pokoju . Po chwili zorientowałam się , że nie wzięłam muzyki 1D , bo to do niej moja grupa ma tańczyć , weszłam do pokoju i zobaczyłam Nialla , który siedział się nic nie odzywał .
MISIA – sorki , muzyki zapomniałam .
NIALL – jasne .
Wyszłam od razu z pokoju i ruszyłam na sale . Po drodzę , usłyszałam muzykę , dochodzącą z jednej z sal   , zajrzałam tam i zobaczyłam moją grupę , która tańczy jakiś kawałek . Spodobał mi się .
MISIA – oohohoh ,  jesteście świetni . zatańczcie to jeszcze raz .
Włączyłam im muzykę , i paczyłam się jak tańczą oni byli niesamowici . Gdy skończyli tańczyć podeszłam do nich i się przedstawiłam  ,każdy z nich zrobił to sami  . Zaczęliśmy wspólnie tańczyć , i naprawdę świetnie się przy tym bawiliśmy . Poszło nam z układami do wszystkich piosenek 1D , że już po kilku godzinach skończyliśmy trening , gdyż dałam im chwilę odpocząć , przed dzisiejszym pierwszym koncertem  , na którym wystąpi formacja „Carbo Dance”  , byłam z nich dumna. Zostawiłam ich samych i poszłam im przygotować kostiumy na wieczór , świetnie się przy tym bawiłam ,w Końcu wybieranie stroi brzmi nudno , no ale mi się to podobało . Gdy po tym wróciłam do pokoju , zobaczyłam tam szczęśliwego Zayna , który siedział i chyba na mnie czekał . :
ZAYN – o Misia , czekałem na ciebie .
MISIA – widzę .
ZAYN  - to była ona , ona jest świetna . Zaje fajna dziewczyna , umówiłem się nią .
MISIA  - to świetnie , cieszę się .
ZAYN – a to wszystko dzięki tobie , to dzięki tobie ją poznałem  . Dziękuję. 
MISIA – proszę. 
ZAYN – a co się dzieje miedzy tobą a Niallem ?
MISIA  - nic ciekawego .
ZAYN – czemu się nie odzywacie .
MISIA – oj posprzeczaliśmy się trochę .
ZAYN – i to tyle ?
MISIA – tak .
Podeszłam do Zayna , przytuliłam go  ,dałam mu buzi i on wyszedł . Zostałam sama . Nie wiedziałam co mam za sobą zrobić , serce mi pękało z miłości do Nialla .



1 komentarz: