Strony

sobota, 28 kwietnia 2012


Rozdział 40 .

Gdy Niall wszedł już do pokoju i usiadł koło mnie , zaczęłam się śmiać jak głupia , gdyż to był dziwny widok ‘Horan z książką ‘  brzmiało to jak ‘ Tost z serem  bez sera ‘  . Po chwili zaczęłam śmiać się jeszcze gorzej gdy Niall zaczął walić jakieś cytaty  , chyba z Romea i Julii Szekspira , gadał  ‘ Romeo czemuż ty jesteś Romeo ‘ albo ‘ chcę być twoim ptakiem ‘ ,  rozwalał mnie , gdyż miałam skojarzenie z ptakiem . Ale co tam , on mówił , dalej a ja udawałam że go słucham . Dobrze się przy tym bawiliśmy , wygłupialiśmy i takie tam , całuski nie całuski . Było tak fajnie,  że mogliśmy spędzać ten czas ze sobą . Nagle Niall przerwał tą miłą chwilkę :
NIALL – dobra , dobra skończmy wygłupy  , mam dla ciebie propozycje .
MISIA – hahaha , a jaką ? Może pokaż cycki dam ci ciastko  ?
NIALL – nie , nie taką . Wiesz co , bo ty chciałaś wrócić do tańczenia , prawda ?
MISIA-  miałam zamiar , a co ?
NIALL – no bo  , mam takie pomysł .
MISIA-  o niee .
NIALL – może chciałabyś tańczyć na naszych koncertach ?
MISIA – jak  ?  bez zespołu mojego ?
NIALL – boże, zrobisz casting , i na pewno przyjedzie dużo osób,  jak dowiedzą się że mają tańczyć dla nas  ,w sensie 1D .
MISIA-  no  może . Niall to jest Świetny pomysł .
NIALL-  ma się ten mózg .
Zaczęłam się śmiać , ale też byłam szczęśliwa , że ten głupek wpadł na tak genialny pomysł . Było spoko . Dobrze się razem bawiliśmy ,  .
NIALL – o kurde , na śmierć zapomniałem , Dzisiaj koncert . ooo .
MISIA – no to dawaj do chłopaków .
NIALL – ale do koncertu jeszcze trochę czasu .
Zbliżył się do mnie , i zaczął mnie całować .
MISIA – przestań , już do reszty .
NIALL – tak jest pani kapitan , już ide .
MISIA-  i tak ma być .
Niall pożegnał się ze mną i wyszedł . Ja zostałam sama , położyłam się na łóżku i myślałam jak to będzie . Nie wiedziałam czy chłopak nie będzie zmęczony , żeby spędzać ze mną czas , bo to w końcu trasa koncertowa . Nie wiedziałam czy nie zapomni o mnie , zaczęłam się martwić szczerze mówiąc . No  , ale trudno , pożyjemy zobaczymy , jak to mawiał mój dziadek  , a tak swoją drogą nie widziałam go już 2 lata,  muszę go odwiedzić , bardzo za nim tęsknie . To jest taki miły staruszek , ale bardzo kochany . Pamiętam jak na pierwszą komunię świętą kupił mi pieska   , którego potem potrącił jak jechał samochodem , ale co tam  . Z racji tego , że nie miałam co robić  , przebrałam się w bikini i poszłam do SPA , no głównie baseny  , sauna itp. Wyszłam z pokoju i gdy po chwili byłam już w hotelowym SPA , nagle usłyszałam jakąś dziewczynkę , która siedziała przy basenie i śpiewała sobie WMYB , a potem GBY , miała ona piękny głos . No nie była to może mała dziewczynka , miała ona może z 15 lat . Wyglądała na przyjemną. Postanowiłam podejść do niej . 
MISIA – hej , widzę że jesteś fanką 1D .
FANKA – tak , bardzo chciałabym ich kiedyś spotkać .
Domyśliłam się , że ona nie wie że oni są w tym hotelu .
MISIA – rozumiem .
Fanka popaczyła się trochę na mnie i potem dodała :
FANKA – a ty nie jesteś Misia ? dziewczyna Nialla .
MISIA –  tak  , to ja .
FANKA – ale miło , mi cie poznać .
MISIA-  mi ciebie również ,jesteś bardzo miła jak na fankę , rzadko spotyka się fanów 1D , którzy są tak opanowani jak ty .
FANKA – oj tam , bp ja się staram . Wiesz byłam wczoraj na koncercie , świetnie się bawiłam  , najbardziej lubie Zayna , on jest niesamowity .
MISIA-  Zayn powiadasz .
FANKA – oczywiście .
Zdałam sobie sprawę , że to może być ta dziewczyna , w której zakochał się mój przyjaciel  .
MISIA – a co tam u ciebie , opowiadaj .
FANKA – właściwie to nic , ciekawego . Ale jak tam u Nialla? Cały czas głodny ?
MISIA- oj tak , głodny i głodny . A ogólnie to u nas dobrze. Boże przepraszam zapomniałabym , jestem Misia .
FANKA – Merry .
MISIA – przepraszam  , ale zapomniałam .
MERRY – nic się nie stało . co ty tu robisz tak wg ?
MISIA – jestem tutaj z chłopcami , zatrzymali się w tym hotelu  .
MERRY – ale jazda , nie wiedziałam .
MISIA – bo oni nie chcieli ,  żeby fani ich nękali , takto w ogóle chwili spokoju nie mają .
MERRY – zgadzam się .
MISIA – nom . Przepraszam cie , ale pójdę już do sauny . Może pójdziesz ze mną ?
MERRY  - bardzo chętnie .
Wyszłyśmy z Merry z basenu i udałyśmy się w stronę sauny .



1 komentarz:

  1. Nie znam takich pięknych słów, które wyraziłyby jak bardzo mi sie podobaja twoje rodziały ♥.

    OdpowiedzUsuń