Strony

poniedziałek, 23 kwietnia 2012


Rozdział 30  . 

Ja natomiast siedziałam dalej i patrzyłam na zachód słońca , był piękny . W tym czasie dużo myślałam , nie wierzyłam w miłość więc postanowiłam podjąć bardzo poważną decyzję.  Po długim namyśle zdecydowałam się . Postanowiłam wrócić do hotelu . Weszłam na recepcji  był akurat Bartek .
MISIA – hej  .
BARTEK – siemka  ,  co u ciebie ?
MISIA – jakoś leci . A  u ciebie ?
BARTEK– dobrze,  wyrwałem taką laskę , że szok . Taka laska ,ohohoho .
MISIA – no to fajnie,  nie skrzywdź jej , proszę .
BARTEK – nie zamierzam .
MISIA – pójdę już ,pa .
BARTEK  - na razie .
Pożegnałam się z Bartkiem i postanowiłam wrócić do pokoju . Weszłam do pokoju i rzuciłam się na łóżko i myślałam  . Znów zaczęłam myśleć o tym co muszę dzisiaj zrobić . Na myśl o tym byłam smutna . moje życie to jedno wielkie gówno cały czas to sobie wmawiałam . Po około godzinie leżenia  , nagle Niall wpadł do pokoju i rzucił się na mnie  :
MISIA- co ty do cholery robisz ?
NIALL – chcę cie pocałować , czy to coś złego .?
MISIA – musimy pogadać ,wstań. 
NIALL – o co chodzi ?
MISIA – ja tak dłużej nie potrafię , przepraszam  .
NIALL – jak ?
MISIA – żyć tak jak żyję.  Nie mogę  tak , wiesz ranisz mnie i ja ranie siebie .
NIALL – alee  ?
MISIA – przepraszam cię , ale może i jestem głupia bo odrzucam twoją miłość do mnie  , przepraszam   , ale ja nie mogę . Wiem jestem dziwna , ale ja tak nie potrafię , nie wierze już w miłość , to uczucie przyniosło mi bardzo dużo cierpienia . Kocham cie , ale jednak rozum mój jest w tym wypadku silniejszy od uczucia . Co z tego , że cie kocham i chce z tobą być , jak my cały czas rostajemy się i schodzimy , dla mnie bez sensu . Przepraszam . Nie chce żebyś zrozumiał mnie źle,  ja po po prostu znów nie wytrzymuję i emocję biorą nade mną górę . kocham cie i zawsze będę kochać .
NIALL – alee ? ?
Nie pozwoliłam mu nic powiedzieć , tylko podeszłam do niego i dałam mu namiętnego buziaka w usta,  takiego żeby mnie Nie zapomniał . Po pocałunku stałam i patrzyłam mu się prosto w oczy , miał takie piękne niebieskie  . Wzruszyłam się i jednocześnie płakałam , bo cierpiałam ,  odbierałam sobie prawo do miłości . Kochałam go , jednak nie mogłam żyć tak dalej . Staliśmy i patrzyliśmy sobie tak w oczy , zobaczyłam jak Niallowi leci łza po policzku  , otarłam mu ją chusteczką    , wtuliłam się w niego po raz ostatni . Po tym wybiegłam z pokoju a Niall został , widziałam tylko jak usiadł na łóżku . Kręciłam się po Dublinie płacząc , kiedy jednak wróciłam już do hotelu Nialla nie było w pokoju , zobaczyłam tylko na łóżku białą kopertę , na której było napisane  ‘ Kochana Misiu ‘    . Gdy ją zobaczyłam wziełam to do ręki i gdy otworzyłam zobaczyłam , że to list . Zaczęłam czytać .
 , Droga Misiu !

Nie mam pojęcia co skłoniło cie do podjęcia tak drastycznej decyzji . Jednak postaram się ją uszanować,  gdyż szanuję twoją osobę i twoje uczucia . Przepraszam za wszystko , wiem że cie zraniłem  , ale każdy człowiek popełnia błędy , których potem żałuję . Zaskoczyła mnie twoja decyzja . Pamiętasz jak ty w liście do mnie napisałaś , że zawsze będzie walczyć o naszą miłość ? pewnie pamiętasz , dzisiaj ja ci mówię , że zrobię wszystko żeby cie odszukać , gdyż o miłość warto walczyć . Jest to jedna z tych rzeczy , o jakie trzeba walczyć . Trzeba , bo bez miłości nie da się żyć . Przynajmniej ja nie potrafię żyć bez ciebie  , proszę cię wróć . Dobra albo nie  , nie będę cie prosił , bo to ja wszystko spieszyłem i ja to muszę naprawić . Zdaje sobie z tego sprawę  że to nie będzie łatwe , jednak dla ciebie jestem w stanie zrobić wszystko . Domyślam się , że znów chcesz uciec , ale teraz obiecuję znajdę cie nawet na końcu świata , gdyż kocham cie całym sercem i całą duszą moją . Wiesz jesteś dla mnie jak tlen , nie wiem co ci jeszcze napisać. Kocham cie i zawsze będę kochać , dzisiaj na plaży powiedziałaś mi , że ludzie mówią to nie szczerze . Jednak ja z ręką na sercu mówie to od serce . Kocham cie i jesteś najważniejszą osobą w moim życiu, zawsze będę o ciebie walczyć , choćbym nie wiem co musiał zrobić . Pamiętam ten moment na lotnisku kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy . Szłaś obładowana walizkami  , i byłaś smutna   , jednak gdy mnie zobaczyłaś uśmiechnęłaś się . Sprawiłem że twoje serce zaczęło się uśmiechać . I co teraz to  wszystko ci się wydarzyło między nami , masz zamiar tak mnie zostawić ? , jestem w stanie zrozumieć wszystko , ja rozumiem naprawdę Wielę . Jednak proszę cie ZPAMIĘTAJ ZNAJDĘ CIE NAWET NA KOŃCU ŚWIATA , ZNAJDE , OBICUJE  . Zawsze jak coś obiecuje staram się dotrzymywać słowa , i tym razem dotrzymam słowa . Ja rozumiem  ,że woja psychika , wszystko inne,  jest ważne  , ale mam prośbę , wiem że kochasz tańczyć , proszę cie wróć do tego , ty serio niesamowicie tańczysz , mogę cie oglądać godzinami , jesteś po prostu nie do opisania , nie ma takich słów.  Wróć do tego proszę cię . Ty kochasz to robić , więc nie rezygnuj z tego . Na koniec kochanie , chciałabym cie przeprosić za to   ,że zabiłem nasze dzieciątko , ono nie było niczemu winne . Zrobiłaś to przez mnie . Proszę wybacz mi , obiecuję , że już nigdy tak nie postąpią. Kocham cie  . Pamiętaj nie zapomnij o mnie proszę cie, ja nigdy nie zapomnę . Pamiętasz takimi słowami zakończyłaś ty swój list ?

                                                                                            Twój Niall <33  ‘

Gdy to czytałam płakałam , gdyż nigdy nie pomyślałabym że blondas zbierze się na takie wyznanie . Ten list dał mi dużo do myślenia  . 

2 komentarze: