Strony

niedziela, 22 kwietnia 2012


Rozdział 28 .

Następnego poranka obudziłam się i dalej byłam w szoku , nic nie mówiłam . Tylko obserwowałam. Zobaczyłam , że siedzi przy mnie Liam i ma smutny humor . Siedział nic nie mówił , zresztą i tak bym mu nie odpowiedziała . Patrzyłam się na niego , a on się do mnie uśmiechnął . Nagle coś mnie tknęło i odezwałam się .
MISIA – co tu tu robisz Liam ?
LIAM  - Niall zniknął , po tym jak wybiegł od ciebie z Sali  był cały załamany i w ogóle bardzo się przejął i od tej pory go nie ma  .
MISIA  - trudno jego problem .
LIAM-  wiesz co ,to mój przyjaciel i martwię się o niego , a ty mi nie pomagasz .
MISIA – gdzie on może być .?
LIAM  - nie wiem . 
MISIA  - wiem , weź ide tam ,
Wstałam z łóżka , chociaż strasznie bolało mnie miejsce intymne    , ale wstałam odepchnęłam Liama i poszłam , bo wiedziałam gdzie on może być . Pośpiesznie wyszłam ze szpitala , w tym śmiesznym ubraniu i poszłam przed siebie . Pomyślałam , że Niall może być , na hali w sensie na tej gdzie miał casting do x factora . To było naprzeciwko hotelu , pośpiesznie tam pojechałam złapaną taxówką. Kierowca jechał tak szybko jak mógł , po chwili byłam tam na hali , gdy weszłam na początku nikogo nie zauważyłam jednak po chwili zobaczyłam Nialla , który siedział na środku sceny  , cały zapłakany trzymający gitarę w ręku i śpiewający ‘ Moments ‘ . Usiadłam na końcu widowni tak , żeby mnie nie zauważył . Siedziałam i wsłuchiwałam się w to co grał , było to piękne choć dobrze mi znane  . Ale co z tego , kiedy grał tą piosenkę ,  płakałam jak dziecko , gdyż byłam bardzo emocjonalnie przywiązana do niej  , a wtedy gdy ją śpiewał przypomniało mi się wszystko to dobre i to złe . Widziałam , że jest on bardzo przejęty tym co się stało i że cierpi , było to widać . Bo w końcu kto normalny , siada i śpiewa.  Tak Niall on był normalny i kocha śpiewać . A ja uwielbiałam go słuchać . Gdy skończył grać wstałam z widowni i cała zapłakana poszłam przed siebie  , aż doszłam do sceny . Blondas mnie nie zauważył   , jednak ja po cichu weszłam na scenę  , stanęłam za nim i zaśpiewałam ‘baby you light up my World like nobody else the way that  Flip your hair gets me ovewhelmed , but when you smile at the graund ‘  . Niall gdy to usłyszał  rozpłakał sie I rzucił  mi sie w objęcia . Jednak jak przerwałam tą romantyczną chwile i powiedziałam :
MISIA – Niall co ty robisz ?
NIALL – myślałem , że jest jak dawniej .
MISIA – myślałeś ?
NIALL – tak .
MISIA- wiesz co zrobiłam przez tą chorą miłość do ciebie , zabiłam nieświadomie niewinne dziecko .
NIALL – przepraszam ,
Nie miałam ochoty dłużej tego słuchać , więc postanowiłam wyjść . Gdy wychodziłam usłyszałam jak Niall krzyczy do mnie :
NIALL – Misia proszę cie daj mi to wszystko wytłumaczyć . To nie jest tak jak się wydaje . Proszę  , wiem zdaję sobie z tego sprawę , że postąpiłem wczoraj jak głupek zostawiając cie,  gdybym zareagował inaczej  , nasze dziecko by żyło , a takto posłuchaj nie ty je zabiłaś   , lecz ja , bo to przez moją głupotę i przez moje nieodpowiedzialne zachowanie zrobiłaś to co zrobiłaś . Przyznam ci się ,że tą noc którą spędziliśmy razem była to moje pierwsza noc , ogólnie był to mój pierwszy raz . Proszę cie wybacz mi , ja ci to wszystko wynagrodzę , to wszystkie zło  ,  które cie przez mnie spotkało  . Proszę cię .
Stałam jak wmurowana i nagle się odezwałam :
MISIA – nie musisz mi nic wynagradzać .
NIALL  - to co mam zrobić ?
MISIA-  tylko mnie kochaj . 



_______________________________________________________-

ciąg dalszy nastąpi jutro . hahaaha <3

6 komentarzy:

  1. A grrr .! Ja chcę jeszcze .! Pięknie piszesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. proszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeproszeprosze!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju *-* boskie :* ja chce już nextaa...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;>
    końcówka najlepsza :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Niom zgadzam się koniec najlepszy:) ogólnie wszystko fajne! Pozdro! :*

    OdpowiedzUsuń