Strony

poniedziałek, 30 kwietnia 2012


Epilog + pożegnanie


…. Jak widzicie życie nie zawsze jest kolorowe . Nie wszystko jest w tych dobrych barwach  ,czasem jest źle  , jak pokazuje wam moja historia . Żeby być w życiu szczęśliwym  , trzeba się nieźle napracować , jednak sama praca nie pokazuje jakieś tam efektu , ja się napracowała starałam się  , i jak zwykle nie wyszło . Ta historia pokazuje  , ile ludzie są w stanie zrobić dla osoby , którą się kocha , jak nie mogą bez niej żyć to straszne . W tej historii ukazuje się kawałem  słynnego Szekspira , który w swoim słynnym dramacie ‘Romeo i Julia ‘ , miłość tych dwojga kochanków , kończy się tragicznie,  tak samo jak moja historia .



Chciałam wam bardzo kochanie podziękować , za to że czytaliście mojego bloga . Dziękuje wam za prawie 2 miesiące , spędzone ze mną . To było fajne uczucie , słyszeć od was strasznie miłe słowa,  nigdy tego nie zapomnę . Wy pewnie nawet nie zdajecie sobie sprawy , jakie to było dla mnie ważne , ale jednak było i chce wam to uświadomić . Przepraszam was , za takie zakończenie a nie inne , jednak ja chciałam wam pokazać w całym tym blogu  , ile trzeba poświęcić dla drugiej osoby , chciałam wam pokazać  , jak strata ukochanej osoby wpływa na drugą . I myślę , że wam to pokazałam . Dziękuję ,byliście świetni . Myśle i założeniu drugiego bloga ,ale tym razem z kimś innym w roli głównej , może Hazza ? ,  zobaczę jeszcze . Ale natomiast jak wy chcielibyście , żebym piała następnego bloga  , napiszcie to  ,  bo wasze opinie są najważniejsze .


Kocham wass <3333 

3 komentarze:

  1. naprawdę świetny blog . jak będziesz pisać następny blog to napisz mi na TT : @Vickyy_5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazałaś i to w piękny sposób. Uwielbiam to jak piszesz, napewno będę czytac drugiego. A tego bloga czytało mi sie rówież fajnie, ponieważ lubię tańczyć i z calej 5 najbardziej urzekł mnie Niall. Dziękuję za to co tu napisałaś ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę, jesteś bardzo miła , dla mnie to dużo znaczy . <3

    http://misiakochahazzee.blogspot.com/ - to mój nowy blog , zachęcam czytaj . ;)

    OdpowiedzUsuń